Σάββατο, 1 Ιουνίου 2013

Τσίρκο, παράγκα, πρώτη μούρη

«Έλληνας επιχειρηματίας, που πρωτοστατούσε στην εκστρατεία για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων, παρασκεύαζε μαζικά, κατά τόνους, αμφιβόλου σύστασης υγρά απορρυπαντικά και καλλυντικά, τα εμφιάλωνε σε συσκευασίες επώνυμων προϊόντων και τα διέθετε μέσω των δεκάδων καταστημάτων του», λέει η είδηση.
Και δεν μιλάμε για τη μαφία του λαθραίου και αδασμολόγητου των προϊόντων «μαϊμού» αλλά για μια κανονική και επίσημη επιχείρηση εξαπάτησης, αφού τα προϊόντα «μαϊμού» διακινούνταν με ετικέτες ως αυθεντικά  σε μεγάλα και νόμιμα σουπερμάρκετ.
Η υπόθεση αυτή, όπως και άλλες παρόμοιες, πλήττουν την αξιοπιστία τόσο των ελληνικών προϊόντων, όσο και της ελληνικής αγοράς. Δυστυχώς αυτοί που ποντάρουν στο θυμικό των ελλήνων καταναλωτών και στην ανυπαρξία του κράτους που θα τους συλλάβει και θα τους τιμωρήσει παραδειγματικά, κερδίζουν. Τα κέρδη τους είναι τεράστια σε βάρος των τίμιων επιχειρηματιών, των αφελών εν τη αγνοία τους καταναλωτών και της υγείας των πολιτών αυτής της χώρας.
Επαγρύπνηση της πολιτείας, απαίτηση από τους πολίτες προκειμένου αυτή να ανταποκριθεί στο θεσμικό της ρόλο για πρόληψη, έλεγχο και αυστηρές τιμωρίες,  υψηλή καταναλωτική συνείδηση, που αποσυνδέεται από εθνικιστικές κορώνες, είναι μερικά σημεία που χρήζουν προβληματισμού για τις πάσης φύσεως συμπεριφορές μας. Δυστυχώς η κρίση για αρκετούς τυχοδιώκτες είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για εύκολο πλουτισμό σε βάρος όχι μόνο της τσέπης, αλλά και της υγείας των άσχημα δοκιμαζόμενων συμπατριωτών μας. Ακούει άραγε κανείς;

Δεν υπάρχουν σχόλια: