Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Κάποτε θάρθουν να σου πουν...

"17 Μαρτίου 1988 - Για τον χαμένο του αγώνα που τα αστεράκια μείναν μόνα να τον κλαιν!"
Σχόλιο για τον Ν. Άσιμο που δημοσιεύτηκε στα ΝΕΑ της 16ης Μαρτίου 2010

Εγώ με τις ιδέες μου κι εσείς με τα λεφτά σας
νομίζω πως τα θέλετε μονά ζυγά-δικά σας
δεν θέλω την κουβέντα σας ούτε τη γνωριμιά σας

Θα χτυπήσω εκεί που σας πονάει
κανέναν δεν θ' αφήσω εμένα να κερνάει
θα με χρίσω ιππότη και τζεντάι
και άμα ξεμεθύσω σας λέω και γκουντ-μπάι

Και οι θεοί σας πείθονται εάν υπάρχει ανάγκα
για πόλεμο δεν έκανα ποτέ εγώ το μάγκα
και ούτε νεροπίστολο δεν έχω στην παράγκα

Θα τραβήξω το δρόμο μου όσο πάει
κανένα δεν θ' αφήσω εμένα να κερνάει
θ' απολύσω κι όποιον με περιγελάει
χιλιάδες δυο αλήθειες ο πόνος μου γεννάει

Εγώ στα δίνω έτοιμα κι εσύ τα θες δικά σου
λιγούρα που σε έδερνε παρ' όλα τα λεφτά σου
και ούτε στο νυχάκι μου δεν φτάνει η αφεντιά σου

Δεν σε παίρνει εμένα να κοιτάξεις
χωρίς καμιά ουσία εσύ θα τα τινάξεις
είσαι θύμα του νόμου και της τάξης
δεν ξέρεις καν το λόγο για να με υποτάξεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: