Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Η Ελενίτσα προσεύχεται

Η Ελενίτσα είναι από τα παιδάκια που προσεύχονται. Η μαμά της την έβαζε από πιο μικρή να προσεύχεται. Η μαμά της Ελενίτσας είναι δασκάλα. Τα παιδιά θα πρέπει να μάθουν από μικρά να έχουν στη ζωή τους ωραίες συνήθειες, έλεγε η κυρά δασκάλα.
Η Ελενίτσα όμως μεγαλώνοντας άρχισε να αυτοσχεδιάζει. Δεν λέει τις προσευχές που της έμαθε η μαμά της. Πάρα πολύ συχνά λέει τις δικές της. Σήμερα τι είπε;
«Θεέ μου κάνε με τηλεόραση. Πολύ σε παρακαλώ, κάνε με τηλεόραση στη θέση της τηλεόρασης του σπιτιού μας. Να έχω την οικογένειά μου γύρω μου συγκεντρωμένη. Να με παίρνουν στα σοβαρά όταν μιλάω. Να με αφήνουν να τους λέω αυτά που θέλω να τους πω χωρίς να με διακόπτουν, αφήνοντάς με να ολοκληρώνω τις σκέψεις μου. Κάνε με τηλεόραση να κάνω την οικογένειά μου ευτυχισμένη. Τα αδέλφια μου και τους γονείς μου χαρούμενους.
Δεν σου ζητάω θεούλη μου πολλά. Κάνε με τηλεόραση…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: