Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Καλό ταξίδι Ευγένιε


Έφυγε ο Ευγένιος Σπαθάρης


Εμένα φίλε με λένε Καραγκιόζη
και τον καφέ μου τον πίνω με φρουκτόζη
δεν θέλω ζάχαρες ούτε ζαγαρήδες
για να με βρίζουνε οι εφημερίδες,
εμένα δωσ' μου δυο πιάτα φασολάδα,
αν θες να μάθει ποια είναι η Ελλάδα.

Γειά σου μάνα μου Ελλάς, που τα φράγκα σου χαλάς
για να τρώνε αρνί στη σούβλα, να μιλάνε για τα τούβλα
με τη γλώσσα τους να λύνει, να κοιτάνε τη Σελήνη...
.
Πού 'σαι Ευγένιε Σπαθάρη να σηκώσεις το χατζάρι
να μας πας λίγο πιο πέρα μπας και δούμε μια άσπρη μέρα.

Εμένα φίλε με λένε Καραγκιόζη,
όλα τα χάνω κι ας μην κρατάω κόζι
κι αν κάνω κουτσουκέλες κάπου, κάπου,
το 'χω στο αίμα μου πάππου προς πάππου

Γεια σου μάνα μου Ελλάς είμαι κλεφτοφουκαράς
μα δεν έχω νταλαβέρια με της πιάτσας τα ξεφτέρια
που 'χουν υπουργούς μαζί τους και το κράτος μαγαζί τους
μένω πάντα τελευταίος και δεν μοιάζω με τον τέως
που του είπαν τα χρυσά μου ό,τι θες εσύ πασά μου.
.
Πας, Ευγένιε Σπαθάρη, κι άφησες τον Χατζατζάρη
μόνο, πίσω, ν' αλωνίζει και τον κόσμο να κλωνίζει.
.
Κυρίες και κύριοι, η παράσταση έλαβε τέλος.

Γεια σας παιδόπουλα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: