Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Προς ευήκοα ώτα

Υπάρχουν οκτώ φράσεις-κλειδιά γράφει σε σχετικό άρθρο η αμερικανίδα ψυχοθεραπεύτρια και συγγραφέα Τζούντι Φορντ, κατά το ΒΗΜΑ, τις οποίες μία γυναίκα «καλό είναι να μην λέει ποτέ στον άντρα της».

Και, ασφαλώς, σημειώνεται στο ίδιο άρθρο, υπάρχουν οκτώ ανάλογα ενοχλητικές φράσεις, με ελαφρά παραλλαγμένη διατύπωση, τις οποίες κανένας άνδρας δεν θα πρέπει να «εκτοξεύει» προς τη γυναίκα του.«Το να μιλάς ευγενικά είναι μια δεξιότητα που πρέπει να την μάθει κανείς. Όλοι μας νιώθουμε νικημένοι από την ζωή στον έξω κόσμο. Δεν θα  'πρεπε να νιώθουμε έτσι και στο σπίτι μας» εξηγεί η κυρία Φορντ.
Ιδού λοιπόν οι οκτώ «απαγορευμένες φράσεις».

1. Η κληρονομική φράση: «Είσαι ίδιος ο πατέρας σου!»

2. Η εργασιακή φράση: «Πότε επιτέλους θα βρεις μια καλύτερη δουλειά;»

3. Της φράση της «κακόγλωσσης»: «Καλά μου τ' λέγε εμένα η μάνα μου...»

4. Η αβοήθητα μοναχική φράση: «Άφησε το, θα το κάνω εγώ»

5. Η ισοπεδωτικά γενικευτική φράση : «Πάντα το ίδιο κάνεις! »

6. Η φράση της...στυλίστριας: «Είσαι ωραίος, δηλαδή, με αυτό το παντελόνι;»

7. Η καυστική φράση εναντίον των φίλων του: «Πάλι με αυτόν θα βγούμε;»

8. Η φράση που σκοτώνει τον πατέρα μέσα του: «Πρόσεξε το παιδί, αλλά μην το ταΐσεις πάλι με το μοβ κουταλάκι, εγώ χρησιμοποιώ το κόκκινο»

Κι ο έχων ώτα ακούειν ακουέτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: