Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

33 είδη για όλα τα γούστα, διαλέχτεεεεε...

Χωρίς σχόλια...
1. Γεωγραφικός: Εδώ! Εδώ! ή Εκεί! Εκεί!
2. Θρησκευτικός: Θεέ μου!!!
3. Αυτοκτονίας: Πεθαίνω!!!
4. Δολοφονίας: Αν σταματήσεις, σε σκότωσα!!!
5. Θετικός: Ναι! Ναι! Ναι! Ναι! Ναι!
6. Αρνητικός: Οχι! Οχι! Οχι! Οχι! Οχι!
7. Στιγμιαίος: Τώρα! τώρα! τώρα!
8. Επίπονος: Ωχχχ! αχχχχχχ! Ωχχχ!
9. Οργασμός του τρόπου 1: Πιο γρήγορα! Πιο γρήγορα!
10. Οργασμός του τρόπου 2: Πιο δυνατά! Πιο δυνατά!
11. Επεξηγηματικός: Ετσι! Ετσι! Ετσι!
12. Επιβεβαιωτικός: Αυτό είναι! Αυτό είναι!
13. Μαραθώνιος: Φτάνω!! Φτάνω!!!
14. Τελειωτικός: Τελειώνω!! Τελειώνω!!
15. Οργασμός της αγελάδας: Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
16. Οργασμός της πάπιας: Α-παπα παπα-παπα!!
17. Οιδιπόδειος: Τι σου κάνω, μάνα μου!
18. Πατρικός: Παιδί μου!!!
19. Οργασμός του μαμάκια: Μάνα μου, ώχου, μάνα μου!!
20. Του ανοιχτοχέρη: Πάρ’ τα!!!
21. Οργασμός παντρεμένων: Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα!
22. Του πλεονέκτη: Κι άλλο!!! Κι άλλο!!!
23. Της θρησκευόμενης: Αη-Γιώργη μου!!! Καβαλάρη μου!!!
24. Του γιατρού: Πάρ’ τα, μωρή άρρωστη!!!
25. Της βρεφονηπιοκόμου: Μωράκι μου, Μωράκι μου!!!
26. Του ανασφαλή: Σ’ αρέσει; Ε; Σ’ αρέσει;
27. Του περίεργου: Τι σου κάνω; Πες, τι σου κάνω;
28. Της ψεύτρας: Τελείωσες καρδούλα μου; Αχ, αχ κι εγώ.
29. Του ψυχιάτρου: Με τρελαίνεις!!
30. Οργασμός GPS: Πιο πάνω, πιο πάνω, πιο δεξιά. Λίγο αριστερά! Εκεί, εκεί!!
31. Της ανοργασμικής: Τελείωσες; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας;
32. Βλάχικος: Οη, Οη, μάνα μ’ !!!
33. Κρητικός: Ωφού!! Ιντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: