Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Μάθανε ότι κάνουνε πάρτυ και πλακώσανε και τα μεσημεριανάδικα

Είναι πράγματι δύσκολο να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα εδώ στην Ελλάδα με τέτοια παράδοση που έχουμε κληρονομήσει. Εκεί δηλαδή που για τους άλλους λαούς τα πράγματα είναι δύσκολα για μας είναι τετραγωνισμός του κύκλου. Έχει νομίζω δίκιο ο Φασουλής να δηλώνει την αδυναμία του ακόμα και να κτανοήσει τι γίνεται γύρω μας.
«Μπερδεύτηκα ο Ελλην», γράφει ο άνθρωπος στα ΝΕΑ (16-6-10), «γιατί έχω και την παράδοση από πίσω κι όσο να ’ναι ζορίζοµαι. Τελικά είµαι και πολύ της παράδοσης. Το διαπίστωσα προχθές το µεσηµέρι όταν είδα µε τα ίδια µου τα µάτια έναν τηλε-άνθρωπο, νέο κορίτσι συγκεκριμένα, που είχε ντυθεί πουτάνα είχε καβαλήσει το πάνελ και έλεγε, µάλλον τσίριζε µε φωνή κατεστραμμένου καστράτου. «Αίσχος. Αίσχος. Είναι δυνατόν να κάνουν πάρτι στο θωρηκτό «Αβέρωφ»; Να χορεύουν πάνω απ΄ το γραφείο του Κουντουριώτη;». Εδώ παιδί µου πετάνε τις καπότες τους εκεί που δίδαξε ο Σωκράτης και φτύνουν εκεί που µίλαγε ο Περικλής και δεν κουνιέται φύλλο. Η ταράτσα του γραφείου του Κουντουριώτη σε µάρανε; Κι εσένα ειδικά; Πού τον ξέρεις µωρή τον Κουντουριώτη; Στην ίδια σχολή μανεκέν πηγαίνατε;

Δεν μπορώ άλλο σ’ αυτή τη χώρα δεν μπορώ. Θα φύγω. Θα ξενιτευτώ. Θα πα να ζήσω έξω από δω. Θα μεταναστεύσω στην Ελλάδα. Πήρα βέβαια τηλέφωνο την Ετζίαν, πήρα και την Ολύμπικ µέχρι Λουφτχάνσα έφτασα (αχρείαστη να ’ναι η Γερµανίς) αλλά όλες µου λένε, «δεν άνοιξε γραμμή ακόμα για Ελλάδα. Πάρτε πάλι σε κάνα μήνα µπας και µε την τουριστική σεζόν βάλουµε κάνα δροµολόγιο. Αλλά για Ελλάδα δύσκολο το βλέπω».
Γεια σου Σταμάτη με τα ωραία σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: