Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Ωχ, Παναγία μου ...

Έτυχε να παρακολουθώ τις ειδήσεις στο Mega με τον Μαΐλη: «Δεν τηρούμε το σύνταγμα γιατί δεν το ψηφίσαμε» και δεν πίστευα στα αυτιά μου.

Βέβαια ο Βαζαίος είναι άλλο πράμα, άλλο διαμέτρημα, άλλη εμβέλεια, άλλο μεγαλείο… Το μεταφέρω από την Καθημερινή, το έγραψε ο Μανδραβέλης στο άρθρο του (23-5-2010) με τίτλο «η αντίσταση της νύχτας». Γράφει λοιπόν «…η περήφανη ελληνική αντίσταση δεν τελειώνει στον δρόμο, αλλά πέρασε και στα μεσημεριανάδικα της TV. Σε ένα από αυτά βγήκε κάποιος τραγουδιστής ονόματι Λευτέρης Βαζαίος. Δήλωσε στο Πανελλήνιο ότι δεν υποβάλλει φορολογική δήλωση διότι ποτέ δεν ζήτησε κάτι από το κράτος ούτε καν απευθύνθηκε ποτέ στον ΟΑΕΔ για κάποιο επίδομα. Η επιχειρηματολογία του είναι η κλασική της ελληνικής αντίστασης: να πληρώσουν αυτοί που προκάλεσαν την κρίση. «Εγώ σαν επαγγελματίας φτύνω αίμα για να βγάλω τα λεφτά μου... Ομως, δεν έχω δει να επιδοτούνται οι πραγματικοί μουσικοί από κανένα κράτος από καμιά κυβέρνηση. Τις συναυλίες τις παίρνουν μόνο μιζαδόροι. Στα νησιά μου έρχονται κάτι ψευτοκουλτουριάρηδες οι οποίοι δεν έχουν καμιά σχέση με τα νησιά μου κι εγώ δεν έχω δει καμιά αναγνώριση από το κράτος που ζω».

Δεν γνωρίζω τον κ. Βαζαίο ούτε αν είναι από τους ακριβοπληρωμένους της νύχτας». Κλπ κλπ.

Η αντίσταση φαίνεται πλέον να περνά και στις …πίστες των σκυλάδικων (Ωχ, Παναγία μου…)

Δεν υπάρχουν σχόλια: