Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Μαζί με το Αιγάλεω και την Προοδευτική

Εκεί! Εκεί! Στη Β' εθνική μαζί με το Αιγάλεω και την Προοδευτική. Θα πρέπει άραγε ένα "σοβαρό" blog να αναπαράγει τα συνθήματα της εξέδρας; Διαβάστε παρακάτω και πείτε μας.
Πρωτοσέλιδο Μακεδονίας:
"Ευρωπαίοι Β' κατηγορίας οι Έλληνες"
Ας είν' καλά η Λιθουανία και το ότι δεν έχει υποβιβασμό η κατηγορία.
1. Κόστος ζωής: ένα καλάθι με 117 βασικά είδη στη Γερμανία κοστίζει 243,5€ στην Ελλάδα 328€.
2. Φτώχεια: 14% στην Ελλάδα, το ψηλότερο στην ΕΕ.
3. Διαφθορά: Μας ξεπερνάει η Λιθουανία (30%), εμείς δεύτεροι (18%).
4. Υγεία: Το φακελλάκι πάει σύννεφο. Οι "λειτουργοί" ανθίστανται αρχικά αλλά κατόπιν της επιμονής των φτωχών αρρώστων ενδίδουν.
5. Εκπαίδευση: Μόνο ένα πανεπιστήμιο στα 200 καλύτερα της Ευρώπης. Άπό το αίτημα 15% πέσαμε στο 5% αλλά πούντο;...
6. Περιβάλλον: Τι να πούμε τί;... Χρειάζεται να πούμε;

Ποιος φταίει ρε παιδιά; Αυτά ούτε μόνα τους γίνανε, ούτε από τη μια στιγμή στην άλλη, ούτε όμως και ερήμην μας.

Πως το λέει ο Ηρόδοτος; "Το θέητρον έπεσεν ες δάκρυα" και ο Φρύνιχος την πλήρωσε δραχμές 1000, διότι τους θύμισε οικεία κακά. Υπερβολικό ποσό, για να μάθει να μην το ξανακάνει και να παραδειγματιστούν και όσοι είχαν κάτι στο μυαλό τους.
Ευτυχώς, σήμερα ούτε θέατρο πάμε ούτε συγκινούμαστε εύκολα. Όσο για το άλλο... "κάπου θα συναντηθούμε", όπως μας υπενθυμίζει ο Μηλιώκας.

3 σχόλια:

katerina είπε...

Ειμαι απο τους ανθρωπους χωρίς ιδιαιτερα ανεπτυγμένο το αισθημα της εθνικής συνειδησης. Η έννοια της Πατριδας, έχει άλλες διαστασεις μεσα μου, απο της συνηθεις της τηλεδημοκρατίας. Και ετσι ειμαι η πιο ακαταλληλη για να υπερασπιστώ αυτήν την Πατριδα.

Αγαπητέ εν ιστολογιω συχωριανέ μου, κάποτε όλες αυτές oι στρεβλώσεις της απαξιωσης των θεσμών, απο όλους μας, κάποτε αυτό το θλιβερό παρακρατος στο oποιο όλοι ζουμε και όλοι συντηρουμε (οι εποχες που το παρακρατος εκφραζόταν με τους Γκοτζαμανηδες, ήταν απλά γραφικές, τωρα μιλάμε πια για ένα τερας, που δεν πολεμιεται με συμβατικά όπλα)θα έσκαγαν στα χερια μας.

Τρομοκρατες της ζωής μας ειμαστε, με κινεζικα ρολογια φτιαξαμε τις βομβες μας, και αυτές... σκάνε στα χερια μας...

Την Κυριακατικη καλημερα μου

katerina είπε...

*"τις συνηθεις"...αγραμματη Κατερινα, δεν κοιτάω τα ορθογραφικά μου, τολμάω να κάνω και κριτική, τρομαρα μου!!!!

Ι.Σ. είπε...

Συμφωνούμε.Καλημέρα σας