Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Υπάρχει ελπίδα

Μαθήματα ανθρωπιάς, ήθους και αξιοπρέπειας παρέδωσε ένας Ηρακλειώτης, ο οποίος υπό καθεστώς πλήρους ανωνυμίας, έσπευσε να καταβάλλει 6.000 €, τα χρήματα που χρωστούσε ένας άλλος άγνωστος σ' αυτόν Ηρακλειώτης, προκειμένου ο τελευταίος να γλυτώσει το σπίτι του από πλειστηριασμό.
Ο δωρητής διάβασε την είδηση στην εφημερίδα «Πατρίδα» και ένιωσε συγκλονισμένος από το γεγονός.

Την Παρασκευή (26-11-2010) και λίγο μετά τις 17.00, σύμφωνα με το δημοσίευμα της "Πατρίδος"  επισκέφθηκε τα γραφεία της εφημερίδας ένας καλοσυνάτος κύριος ο οποίος ζήτησε πληροφορίες σχετικά με το ρεπορτάζ που δημοσίευσε η εφημερίδα για τον πλειστηριασμό.
Ο πλειστηριασμός έχει προγραμματιστεί για σήμερα 1η Δεκεμβρίου στο Ειρηνοδικείο Ηρακλείου και ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος βρισκόταν σε κατάσταση απόγνωσης αφού δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να ξεπληρώσει την οφειλή του προς τον ιδιώτη. Ο κύριος ζήτησε μόνο το τηλέφωνο του δικηγόρου ο οποίος έχει αναλάβει να κάνει την ανακοπή κατά του προγράμματος πλειστηριασμού για λογαριασμό του ιδιοκτήτη του ακινήτου. «Θέλω να βοηθήσω αυτήν την οικογένεια με όλη μου την ψυχή», τόνισε ο 65χρονος στους υπεύθυνους της εφημερίδας «Δεν θα ηρεμήσει η ψυχή μου και η συνείδηση μου όσο ξέρω ότι θα μπορούσα να σώσω το σπίτι του και δεν το έκανα. Εγώ, ξέρετε, μεγάλωσα ξυπόλυτος, σε μεγάλη φτώχεια. Η ζωή τα έφερε έτσι και σήμερα έχω οικονομική άνεση. Όσο ζω και όσο μπορώ, θα βοηθώ συνανθρωπους μου».

Ποιος είπε ότι χάθηκε η ελπίδα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: