Πρέπει, επισημαίνεται, να κατανόησε ακόµα βαθύτερα τους λόγους για τους οποίους πολλοί νέοι φεύγουν από τη χώρα για σπουδές στο εξωτερικό, µε προοπτική να µην επιστρέψουν. Η κατάσταση των ελληνικών Πανεπιστηµίων συγκαταλέγεται στις ουσιαστικές αιτίες αυτής της διαρροής, και σε πόρους και σε έµψυχο υλικό. Η µεταρρύθµιση που κυοφορείται στο υπουργείο Παιδείας θα είναι αποτελεσµατική αν συµβάλει και στην αναστροφή αυτού του ιδιότυπου µεταναστευτικού ρεύµατος. Και αναφέρεται σε μια σειρά αιτίων που αφορούν τη λειτουργία των πανεπιστημίων στη χώρα μας. Δεν αναφέρεται όμως στον κυριότερο παράγοντα: την αναξιοκρατία και τον κομματισμό. Τα υπόλοιπα μπορούν να φτιαχτούν η αναξιοκρατία, ο κομματισμός και η ανέλιξη των ημετέρων μπορούν να διορθωθούν; Μπορεί το σύστημα να υπερβεί τον εαυτό του;
Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010
Μπορεί το σύστημα να υπερβεί τον εαυτό του;
Στο κύριο άρθρο τους τα ΝΕΑ σήμερα αναφέρονται στην επίσκεψη της κας Διαμαντοπούλου στα πανεπιστήμια Στάνφορντ και Μπέρκλεϊ, όπου κατά το άρθρο, της δόθηκε η δυνατότητα να συνομιλήσει με πολλούς και σηµαντικούς έλληνες επιστήµονες που κάνουν ακαδηµαϊκή ή επιχειρηµατική καριέρα στον «οµφαλό της πληροφορικής και της ηλεκτρονικής βιοµηχανίας».
Πρέπει, επισημαίνεται, να κατανόησε ακόµα βαθύτερα τους λόγους για τους οποίους πολλοί νέοι φεύγουν από τη χώρα για σπουδές στο εξωτερικό, µε προοπτική να µην επιστρέψουν. Η κατάσταση των ελληνικών Πανεπιστηµίων συγκαταλέγεται στις ουσιαστικές αιτίες αυτής της διαρροής, και σε πόρους και σε έµψυχο υλικό. Η µεταρρύθµιση που κυοφορείται στο υπουργείο Παιδείας θα είναι αποτελεσµατική αν συµβάλει και στην αναστροφή αυτού του ιδιότυπου µεταναστευτικού ρεύµατος. Και αναφέρεται σε μια σειρά αιτίων που αφορούν τη λειτουργία των πανεπιστημίων στη χώρα μας. Δεν αναφέρεται όμως στον κυριότερο παράγοντα: την αναξιοκρατία και τον κομματισμό. Τα υπόλοιπα μπορούν να φτιαχτούν η αναξιοκρατία, ο κομματισμός και η ανέλιξη των ημετέρων μπορούν να διορθωθούν; Μπορεί το σύστημα να υπερβεί τον εαυτό του;
Πρέπει, επισημαίνεται, να κατανόησε ακόµα βαθύτερα τους λόγους για τους οποίους πολλοί νέοι φεύγουν από τη χώρα για σπουδές στο εξωτερικό, µε προοπτική να µην επιστρέψουν. Η κατάσταση των ελληνικών Πανεπιστηµίων συγκαταλέγεται στις ουσιαστικές αιτίες αυτής της διαρροής, και σε πόρους και σε έµψυχο υλικό. Η µεταρρύθµιση που κυοφορείται στο υπουργείο Παιδείας θα είναι αποτελεσµατική αν συµβάλει και στην αναστροφή αυτού του ιδιότυπου µεταναστευτικού ρεύµατος. Και αναφέρεται σε μια σειρά αιτίων που αφορούν τη λειτουργία των πανεπιστημίων στη χώρα μας. Δεν αναφέρεται όμως στον κυριότερο παράγοντα: την αναξιοκρατία και τον κομματισμό. Τα υπόλοιπα μπορούν να φτιαχτούν η αναξιοκρατία, ο κομματισμός και η ανέλιξη των ημετέρων μπορούν να διορθωθούν; Μπορεί το σύστημα να υπερβεί τον εαυτό του;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου