"Δυστυχώς ο Άγιος Νικόλαος διολισθαίνει διαρκώς προς τα κάτω, αφού οι ντόπιοι κάτοικοι αδυνατούν να συντηρήσουν ανοιχτά μια ταβέρνα, ένα εστιατόριο, μια καφετέρια, ένα εμπορικό κατάστημα, ούτε ένα μπακάλικο..." λέει σε δηλώσεις του στην "Ανατολή" καταστηματάρχης και πρώην μέλος του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου.
Πετάει το μπαλάκι στους άστοργους πελάτες, τους κατοίκους αυτής της πόλης. Οι καταστηματάρχες δεν φταίνε: κάνουν προσφορές, έχουνε τα πάντα στα μαγαζιά τους, έχουνε καλές τιμές, καλής ποιότητας προϊόντα κλπ.
Αλλά ξέχασε κάτι: βλέπουν τον πελάτη σαν πορτοφόλι. Ποια είναι η συμμετοχή τους στη ενίσχυση του κοινωνικού ιστού; Γιατί θα πρέπει αυτοί που ζουν από τον Αγιονικολιώτη πελάτη να μην συνδράμουν ανταποδίδοντας μέρος από τα κέρδη που αποκομίζουν σ' αυτήν την κοινωνία; Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά είναι ελάχιστες.
Η Ιστορική-Λαογραφική Εταιρεία βγάζει ένα ΜΟΝΑΔΙΚΟ περιοδικό για το νομό Λασιθίου. Η συνδρομή 15€ το χρόνο. Όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται όχι μόνο 15€ δεν δίνουν αλλά και την διακόπτουν επικαλούμενοι άρες μάρες και φούμαρα. Έχουνε δει τα ηρακλειώτικα, τα ρεθυμνιώτικα και τα χανιώτικα περιοδικά τι καταχωρήσεις έχουν;
Η Μαθηματική Εταιρεία ζητάει κάθε χρόνο αθλοθέτες για να βραβεύσει τα παιδιά τους. Να αθλοθετήσουν μηδαμινά ποσά των 50-100€ για να τα δώσει ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΤΟΠΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ που διακρίνονται στους μαθηματικούς διαγωνισμούς. Το πως αντιμετωπίζονται οι έπιστήμονες που μπαίνουν σ' αυτή τη διαδικασία ας μην το σχολιάσουμε.
Κακώς διαμαρτύρονται λοιπόν. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι, όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός μας "η κατσίκα κάνει στο παλούκι, ό,τι το παλούκι στην κατσίκα". Η αλληλεγγύη έχει νόημα όταν είναι αμφίδρομη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου