Δημοσιεύτηκε στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ της 30/6/09 έρευνα της εταιρείας The Point που έγινε για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας. στην οποία συμμετείχαν 510 φοιτητές και φοιτήτριες πανεπιστημιακών σχολών Αθηνών και Θεσσαλονίκης με συμπλήρωση ερωτηματολογίου και προσωπική συνέντευξη.
Σε ποσοστό 67,8% οι ερωτηθέντες έκριναν αρνητικά το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα (33,1% αρνητικά και 34,7% μάλλον αρνητικά). Μάλιστα στην περίπτωση των φοιτητών που κατά δήλωσή τους προέρχονται από χαμηλότερα οικονομικά στρώματα, η αρνητική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος εμφανίζει την υψηλότερη αρνητική επίδοση με 69,4%.
Οταν οι ερωτώμενοι κλήθηκαν να αξιολογήσουν τους παράγοντες που συνετέλεσαν στην εισαγωγή τους στα ΑΕΙ, το 81,8% απάντησε ότι οφείλεται στην προσωπική προσπάθεια, το 41% στο φροντιστήριο, το 21,6% σε ιδιαίτερα μαθήματα και μόνο το 8% στο σχολείο.
Σε ποσοστό 67,8% οι ερωτηθέντες έκριναν αρνητικά το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα (33,1% αρνητικά και 34,7% μάλλον αρνητικά). Μάλιστα στην περίπτωση των φοιτητών που κατά δήλωσή τους προέρχονται από χαμηλότερα οικονομικά στρώματα, η αρνητική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος εμφανίζει την υψηλότερη αρνητική επίδοση με 69,4%.
Οταν οι ερωτώμενοι κλήθηκαν να αξιολογήσουν τους παράγοντες που συνετέλεσαν στην εισαγωγή τους στα ΑΕΙ, το 81,8% απάντησε ότι οφείλεται στην προσωπική προσπάθεια, το 41% στο φροντιστήριο, το 21,6% σε ιδιαίτερα μαθήματα και μόνο το 8% στο σχολείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου